Оқушыларға » "Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі"мемлекеттік мекемесінің "И.Саттаров атындағы орта мектебі"коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі
"И.Саттаров атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
"Соқыр адам және гид"
05
ноябрь
2023
"Соқыр адам және гид"
7-сыныптарымен "Соқыр адам және гид"  тренинг жаттығуы.
"Мен мектепте ... сезінемін" сөйлемін аяқтау
05
ноябрь
2023
"Мен мектепте ... сезінемін" сөйлемін аяқтау
5-6-7 сыныптарынан "Мен мектепте ... сезінемін" сөйлемін аяқтау әдістемесі. Білім алушылар өз ойларымен  сөйлемді жалғастырды.
5-6-7-8-9-10
05
ноябрь
2023
5-6-7-8-9-10
Пәндерге деген қарым-қатнасын анықтау мақсатында 5-6-7-8-9-10 сыныптарынан "Түймедақ" әдістемесі алынды.
5-сынып білім алушыларымен "Н.Г.Лусконова", "Социметрия" әдістемесі
05
ноябрь
2023
5-сынып білім алушыларымен "Н.Г.Лусконова", "Социметрия" әдістемесі
5-сынып білім алушыларымен "Н.Г.Лусконова" және "Социметрия" әдістемесі алынды.  Білім алушылардың оқу мативациясын анықтау.  Оқу іс-әрекет мотивациясы оқуға бағытталғандықтан, сонымен қатар таным белсенділігімен және іс-әрекеттілігімен ерекшеленеді.     Білім алушының жүріс-тұрысының мотивтерін білмей, оны тәрбиелеуге болмайды.Өйткені сол бір мінез-құлық, білім алушыны ынталандыратын  мотивтерге байланысты , түрлі қнегелі болуы мүмкін.
1-5 сынып білім алушыларын мектеп өміріне бейімделуіне психологиялық қолдау жұмыстары жүргізілді
05
ноябрь
2023
1-5 сынып білім алушыларын мектеп өміріне бейімделуіне психологиялық
1-5 сынып білім алушылары мектеп өміріне бейімделуіне психологиялық қолдау жұмыстары жүргізілді. 1-сыныптарымен "Ауадағы шар" жаттығуы "қиймыл қозғалыс ойындары". 5-сынып білім алушыларымен "Көрісу" жаттығуы, "Қарым -қатнасты нығайтуға" арналған жаттығулар жүргізілді.
1-сынып білім алушыларымен "Нейрогимнастика"
05
ноябрь
2023
1-сынып білім алушыларымен "Нейрогимнастика"
Нейрогимнастика-бұл ми жаттығуы. Мидың жақсы жұмыс істеу мақсатында. біз күнделікті өмірде қол-аяғымызды сермеп, қарапайым дене жаттығуларын жасаймыз. Біраз уақыт белсенді қозғалыс болмаса, денеміз құрысып-тырысып қалады. Дәл сол сияқты, миды да белсенді "қозғалтып",жақсы жұмыс істеу үшін қарапайым ми жаттығуларын жасап тұрған абзал.      
Жалпы ата-аналар жиналысы
20
сентябрь
2023
Жалпы ата-аналар жиналысы
20.09.2023жылы    И.Саттаров орта мектебінде білім алушылардың   «құқық бұзушылықты болдырмау және алдын алу» бойынша ата аналармен   кездесіп профилактикалық  жиналыс өткізілді. 
булинг, әлімжеттік,бопсалау фактілер бойынша
08
сентябрь
2023
булинг, әлімжеттік,бопсалау фактілер бойынша
08.09.2023жылы  И.Саттаров орта мектебінде білім алушыларға Шелек полиция бөлімінің   ЖПҚ ЮПТ УИП- ның   полиция қызметкерлері Алменов.Р. және Жұмағазыұлы Азаматпен бірге   құқық бұзушылықты болдырмау және алдын алу бойынша булинг, әлімжеттік,бопсалау фактілер бойынша алдын ала түсіндіру бойынша профилактикалық   іс –шара атқарылды.
"Сенім" жәшігі және "Сенім" телефоны қызметі.
05
сентябрь
2023
"Сенім" жәшігі және "Сенім" телефоны қызметі.
Егер сізідерде немесе балаларыңызда туындаған әртүрлі мәселелер мен мазалаған сұрақтар болса. Мектеп психологы тарапынан қандай да бір көмек керек болған жағдайда осы номерге хабарлай аласыздар. Сенім телефоны «И.Саттаров атындағы орта мектебі» КММ-нің  педагог-психологы Насирдинова Гульмира Керимжановна Тел:  8777 225 96 55 Егер сізідерде немесе балаларыңызда туындаған әртүрлі мәселелер мен мазалаған сұрақтар болса. Мектеп психологы тарапынан қандай да бір көмек керек болған жағдайда осы
Инклюзивті білім алушымен жұмыс
03
март
2022
Инклюзивті білім алушымен жұмыс
Инклюзивті білім алатын оқушы Маметбакиева Дильнаватқа психологиялық ойындар және сұхбат жүргізілді. Және күнделікті бір уақыт психологтың бақылауында жүреді Мазмұны: Тәжірибе жеке жүргізіледі. Тәірибені жүргізуге үле стірме дайындалады, үлестірмеге белгілері ортақ 3 заттың суреті салынады, ал төртінші зат артық болады. Бала осы 4 заттың ішінен белгісі ортақ 3 затты бөліп алып , артық затты алып тастауы керек. Үш зат табиғатынан өзара ұқсас , ортақ белгілеріне қарап оларға бір атау беруге